Online Klantenpanel

Betrokkenheid en feedback

Wilt u regelmatig feedback van uw klanten krijgen over actuele onderwerpen?  En twijfelt u wel eens aan de haalbaarheid van nieuwe projecten binnen uw organisatie? Denkt u dan eens aan het opzetten van een online klantenpanel.

U bent door beknopte periodieke onderzoeken tijdig op de hoogte van de mening, wensen en behoeften van uw klanten. En, mits op de juiste manier uitgevoerd, genereert u extra betrokkenheid.

Direct inzicht, beknopte rapportages

Wij faciliteren de complete onderzoeksomgeving. Door het inloggen op ons klantenportal heeft u direct realtime de beschikking over de resultaten en de respons. Indien gewenst stellen wij na afloop van elke peiling een rapport of beknopt overzicht met de scores (en opmerkingen) op.

Aanvulling op…

Het online klantenpanel is een perfecte aanvulling op het periodieke of doorlopende klanttevredenheidsonderzoek (maar geen vervanging van). Het tevredenheidsonderzoek levert u de statistische en betrouwbare onderbouwing, met een klantenpanel kunt u extra duiding verkrijgen omtrent de resultaten.

Lees meer over onze online onderzoeksmethodiek…