Klanttevredenheidsonderzoek

Ons klanttevredenheidsonderzoek biedt u een helder inzicht in de tevredenheid van uw klanten, maar u krijgt ook een duidelijk beeld van de stappen die u kunt zetten om uw organisatie verder te verbeteren.

Zeer uitgebreid onderzoek zetten we over het algemeen in via de XS2Quality systematiek, en voor to the point en mobiel onderzoek wordt klantOK ingezet.

Samen met u bepalen wij de precieze doelstelling en de onderzoeksaspecten. Dit wordt vertaald naar de vragenlijst. Als basis kan onze standaard vragenlijst gehanteerd worden, die naar uw wensen aan te passen is. Een compleet maatwerktraject is uiteraard ook mogelijk.

Wij bieden diverse vormen van afname aan, waarbij wij samen met u de meest geschikte variant (of een combinatie hiervan) bepalen:

  • Online
  • Schriftelijk
  • Telefonisch

De resultaten worden in duidelijke, overzichtelijke rapportages opgenomen. Aan de hand van het prioriteitenoverzicht weet u op welke aspecten u met voorrang actie moet uitzetten. U hoeft geen wiskunde gestudeerd te hebben om de scores te kunnen interpreteren. Bij het online onderzoek hebt u via ons klantenportal direct inzicht in de respons en (tussentijdse) resultaten!

Een klanttevredenheidsonderzoek wordt ook vaak gehouden in het kader van de certificering (bijv. ISO of HKZ). Onze onderzoeksmethodiek en rapportages sluiten hier op aan. Wij denken graag mee over de precieze invulling.